SEMNALIZARE

CREE LED – PY21W (BA15S) + Lupa

Fiecare bec contine 1 LED CREE (5w) de mare putere si 18 LED-uri SMD 5630 + o lupa ce asigura o dispersie si o focalizare mult mai buna a luminii emise.
Tensiune de alimentare: 12-24V
Intensitate luminoasa emisa: 600 llumeni
Spectru luminos: galben (amber)
Construite special pentru a inlocui cu succes becurile clasice  de la lampile de semnalizare
Durata de viata: peste 50 000 ore de functionare continuua in conditii de utilizare normala, conform specificatiilor producatorului
Pret = 55 lei / buc.

DSC_0048 DSC_0031 DSC_0199

CREE LED – PY21W (BAU15S) + Lupa

Fiecare bec contine 1 LED CREE (5w) de mare putere si 18 LED-uri SMD 5630 + o lupa ce asigura o dispersie si o focalizare mult mai buna a luminii emise.
Tensiune de alimentare: 12-24V
Intensitate luminoasa emisa: 600 llumeni
Spectru luminos: galben (amber)
Construite special pentru a inlocui cu succes becurile clasice  de la lampile de semnalizare
Durata de viata: peste 50 000 ore de functionare continuua in conditii de utilizare normala, conform specificatiilor producatorului
Pret = 55 lei / buc.

DSC_0048 DSC_0031 DSC_0199

2 thoughts on “SEMNALIZARE

  1. Buna ziua. Am luat ieri doua becuri de la dumneavoastra din acestea le-am montat pe masina, becurile merg, in schimb cand dau semnal imi merg ca si cum am un bec ars, foarte foarte repede. Mentionez ca am un passat 2003, si nu am computer de bord in care sa-mi arate erori sau becuri arse am dintr-acela mic, am pus la numar de patru ani le am si nu am intampinat probleme de genul acesta. am consultat un electrician auto si mi-a zis ca nu imi recunoaste releul ca acolo este un bec deoarece este un consumator prea mic acesta pe led.si daca iau de alea cu car bus nu stiu cat ma ajuta. cum procedam?

    • Buna dimineata,

      Va raspund si aici, ceea ce v-am explicat si aseara pe e-mail. Nu exista bec cu LED-uri pe care sa-l puneti pe semnalizare fie el chiar si cu CanBus… care sa functioneze ca si un bec normal… tot asa se vor comporta becurile… se vor aprinde si se vor stinge cu o intensitate dubla fata de una obisnuita.
      Ceea ce nu cunoaste electricianul dvs. este faptul ca, datorita consumului redus al led-urilor, releul de semnalizare „vede” ca este ars un bec, si creste frecventa semnalizarii. Releul lucreaza cu doua frecvente, una normala (1,43Hz) si una de „avarie”-sau de”bec ars” (2,2 X frecventa normala). Trecerea dintr-o stare in alta , sau mai bine spus de la o frecventa la alta este data de consumul pe circuitul becurilor. Cand acesta scade sub un anumit prag , de obicei 1,5 X 21W , adica vreo 2,7A, este activata frecventa de „avarie”. Releul monitorizeaza continuu consumul printr-un shunt de 18mohm.
      Degeaba va trimit alte becuri care sa aiba inclus acel rezistor de care va povestea dumnealui… tot asa vor functiona.
      Solutia este montarea pe fiecare bec in parte a unui anulator ( pe care eu nu il am la vanzare ) in genul acestuia de aici: http://www.tme.eu/ro/details/hs50e3-10rj/rezistente-bobinate-50w/arcol/hs50e310rj/#http://
      La unele autovehicule, spre exemplu Audi, se poate programa prin intermediul diagnozei ca autovehiculul respectiv sa vada valoarea de 3.8W cat consuma becul respectiv.
      Si ar mai exista solutia oferita aici: http://vwforum.promotor.ro/topic/95566-diy-anulare-eroare-bec-ars-semnalizare-golf4borapassat-b5/http://

      Cu respect…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: